tirsdag 4. november 2008

Min Første blogg-skriving=)

Da var jeg igang med blogg jeg også!
Ikke greit å vite hva jeg skal skrive om akkurat nå men, kan jo starte med litt tanker og ideèr om hva slags håndarbeidprosjekter jeg skal starte med:

Jeg strikka en blånisselue til Theodor for 1uke siden, syntes den ble litt stor, men jeg har ikke hatt den i vaskemaskinen enda, så den krymper nok en del da.
Så har jeg hekla selv-komponert nisse-pynt til å ha på bade(kan også ha den på kjøkkenet), bilde kommer senere. Tenkte jeg skulle strikke noen selv-komponerte gnomer før jul, noen baby-nisser og noen mini-gnomer til Theodor som han kan leke med, også tenkte jeg på å lage nisse-vinveske å gi bort i julegave.
Så jeg har en del prosjekter føre jul=)
Blir spennende å se hva jeg rekker før jul.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar