fredag 30. oktober 2009

Votte-alongen, oktober 2009




Newfie mittens

Dette mønsteret fallt i smak hos meg, jeg liker ting som er litt utenom det vanlige=) Vottene ble jeg egentlig ferdig med for litt over 1 uke siden, men tror jeg har vært ltt blogg-lei=/
Vottene er selvfølgelig til meg selv=) Rosa og svart er mine yndlings farger=)
Jeg hadde store planer om å strikke matchende lue fra DETTE mønsteret, men jeg ombestemte meg. Har så mange andre håndarbeids-planer fremover=)

Ei vennine så disse vottene og hun også vile ha slike votter men litt anderledes, med andre ord i stede for å strikke 2 omg vrang, så kommer jeg til å strikke 1 omg rett, så 2 omg vrang. Sånn at mønsteret ser SLIK ut.
Hun ville selvsagt ha vottene i svart og hvit=)


Oppskrift: Newfie mitten
Garn: Drops merino extra fine svart og rosa
Pinner: 4 mm

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar