lørdag 23. januar 2010

Hva skulle jeg gjort uten pinner å garn...?

Lue strikka i lys grå faerytale, oppskriften er fra boka "strikk til nøstebarn" str: 0-3mnd. Og sokker i str: 0-3mnd, oppskrift fra Malin sin blogg.




Baby votter strikka i baby-ull, oppskriften er min egen variant. Str: 0-3mnd ca.


Baby sokker strikka i baby-ull, oppskriften er fra Malin sin blogg. Str: 0-3mnd



Djevelluer strikka i baby-ull, oppskriften er fra Gros blogg. Str: 0-3mnd ca.

Så hva skulle jeg ha gjort uten pinner og garn..?
Vet ikke...

Så fort jeg har mine yndlingspinner i hendene og deilig mykt garn og en spennende oppskrift, så er det ikke noe annet som eksisterer rundt meg... Og når produktet er ferdig, så kan jeg sitte å beundre det i timesvis og faktisk være stolt over hvor flink jeg er =)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar