torsdag 6. mai 2010

Et kjært barn har mange navn...

Det er rart å tenke på at åra flyr så fort av sted...
Husker når jeg var liten så føltes det ut som om sommerferien var en hel evighet...mens nå så går tiden så fort at en ikke rekker å gjøre alt man skulle ha gjort.
Det gjelder visst å henge med i svinga har jeg hørt...men trodde ikke at de mente det bokstavelig..hehehe

Leste et sted at "ungdommen" nå i dag kaller Lørenskog for L-Wood, mens når jeg var "ungdom" så ble det kalt Lørnskauen.
Og ja jeg er en ekte Lørnskauing og kommer alltid til å være det uansett hvor jeg befinner meg i verden.
Bortsett fra mine tanker om hvordan verden har utartet seg så har jeg selvfølgelig gjort en del håndarbeid=)


Oppskriften på gryteklut-kjolen og gryteklut-hatten er å få tak i HER
Oppskrift på Vaffel-gryteklut er å få tak i HER
Oppskriften på Zalo-kjolen er å få tak i HER
(Søk deg igjennom der det dreier seg om hekling, på hobbyboden).


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar